mandag 22. august 2016

Orden i strikkesaker?

Har i mange år rotet i alle duppedittene mine. Hjelper ikke å ha det i skuffer og skap når jeg trenger det i strikkekurven , akkurat der jeg er og sitter!
Tidligere har jeg brukt toalettmapper, pennaler, Pringlesbokser m.m
Fra før har jeg en rundpinnemappe fra Stoff og stil. Fungerer ganske greit,men begynner å sprekke opp.
Så en dag i litt fortvilelse så sydde jeg meg noe...
Dette er ikke noe mesterverk, og etter bruk så ser jeg at det skulle vært annerledes.
Men det funker!!
Dette er med i kurven, ligger i sofaen, og det er lettvint.
Har etter at disse bildene ble tatt, sydd fast bretten øverst.
Og ingen har maken, så denne finner jeg igjen overalt.
Meningen er å brodere på pinnetykkelser ,men utsatt på ubestemt tid .
Rester av stoff og bånd er brukt. Symaskinen kranglet litt, men orket ikke å bry meg med det.

Resultatet er her :



4 kommentarer:

  1. Kjekt å ha orden i sakene. Syns resultatet blei fint :)

    SvarSlett
  2. Så praktisk da! Ikke greit når strikkepinnene havner i sofaen. God helg!

    SvarSlett
  3. Ja, veldig bra. Super har du laget!!!
    Ha god helg fortsatt og mange glede med strikke :-)))
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  4. Så praktisk! Jeg har en roteskuff med pinner i alle varianter, så her har jeg tydeligvis noe å lære!

    SvarSlett